WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk

VOOR 18:00 BESTELD, MORGEN IN HUIS!

100 DAGEN NIET GOED, GELD TERUG

Home -

Klachten

Klachten

Bij KameraMarkt doen wij onze uiterste best om te voorkomen dat je ontevreden over ons bent. Helaas kan het soms gebeuren dat een product een fabricagefout bevat en door de kwaliteitscontrole is ontsnapt of dat je een bestelling om een andere reden retour wilt zenden. Wat de reden ook is, we zullen altijd ons uiterste best doen om je probleem naar tevredenheid op te lossen.

Heb je een klacht over een product of over de manier waarop je bestelling wordt afgehandeld, dan raden we je aan eerst contact op te nemen door een email te sturen naar info@kameramarkt.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Het is ook mogelijk om klachten te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.