Bij KameraMarkt doen wij onze uiterste best om te voorkomen dat je ontevreden over ons bent. Helaas kan het soms gebeuren dat een product een fabricagefout bevat en door de kwaliteitscontrole is ontsnapt of dat je een bestelling om een andere reden retour wilt zenden. Wat de reden ook is, we zullen altijd ons uiterste best doen om je probleem naar tevredenheid op te lossen.
Garantie
Op al onze producten bieden we standaard twee jaar fabrieksgarantie. Mocht je bestelling binnen deze termijn een defect vertonen of minder goed presteren, dan zoeken we in samenspraak naar een goede oplossing. Uiteraard is het in dat geval wel een vereiste dat het product niet door een fout van de gebruiker (bijvoorbeeld valschade) is beschadigd. Gebruik alsjeblieft onderstaand formulier om contact met ons te leggen.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een email te sturen naar info@kameramarkt.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Het is ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Retour
Wij hebben zoveel vertrouwen in onze producten dat we je 100 dagen de tijd geven om je bestelling retour te sturen. Ruim 3 maanden! Dit betekent dat je je tot 100 dagen na aankoop kan melden met een retourverzoek. Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen.
Het volledige aankoopbedrag krijg je teruggestort zodra wij je bestelling retour ontvangen. Over het algemeen lukt dit binnen 2 tot 5 werkdagen nadat je je bestelling verstuurt.
Bewaar indien mogelijk alsjeblieft het pakketje of de envelop waarin je bestelling verstuurd is om het retourneren zo makkelijk mogelijk te maken.
Indien je van deze regeling gebruik wil maken, gebruik dan onderstaand formulier om contact met ons op te nemen of stuur ons een email.
Het retour sturen van bestellingen geschiedt op eigen kosten. Hebben wij een fout gemaakt waardoor je je bestelling wil terugsturen, dan is dat uiteraard wel kosteloos.